Bölgesel 7/24 Teknik Destek Hizmetleri

CSC GRUP, Batı Karadeniz genelinde 5 ilde teknik destek hizmeti verilebilecek bir organizasyon yapısına sahiptir. Bölgesel 7x24 teknik destek hizmetlerinde, kurumlar ilgili destek hattımızı arayarak ilgili lokasyonlarda aşağıdaki destek hizmetleri seçeneklerinden yararlanabilmektedir.

CSC GRUP, HP’nin ana tedarikçisi ve aynı zamanda, kullanıcı ve yönetim ürün gruplarında ilk ve tek yetkili HP Businness Partner’i olması sayesinde, Türkiye’nin 7 bölgesi ve 81 ilindeki servis destek ağıyla üretici adına servis merkezlerinde ya da yerinde garantili servis hizmetlerini verebilmektedir.

Bölgesel 7x24 Teknik destek Hizmetleri başlığı altında sunduğumuz katma değerli hizmetlerimizin amacı, müşterilerimizde oluşabilecek donanım ve yazılım problemlerine en hızlı şekilde müdahale edilebilmesi, ileri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik kadrolarımızın bilgi ve tecrübelerinden müşterilerimizin IT birimlerinin etkin bir şekilde faydalanması, güncel teknolojilerin ve sağladığı kolaylıkların ihtiyacı olan müşterilerimize aktarılması ve son olarak da bilişim sektörüne yapılacak doğru yatırımların ihtiyaçlara yönelik olmasıdır.

Tüm Türkiye’de Bölgesel 7x24 Destek Hizmetlerimizden Yararlanın

CSC GRUP Düzce, İstanbul, Sakarya, Kocaeli, Bolu, Zonguldak, Ankara, Bilecik, gibi illerde ve diğer tüm illerde müşterilerine uçtan uca yazılım, donanım, HP garanti ve servis hizmetlerini yüksek kalite standartlarında başarı ile sağlamaktadır.

Bölgesel 7x24 Teknik Destek Hizmetleri

Bakım ve Destek Hizmetleri

  • Depolama & Lojistik Hizmetler
  • Envanter Yönetimi
  • Ekleme & Çıkarma Hizmetleri (IMACD)
  • Kurulum Hizmetleri
  • Taşınma Hizmetleri
  • Kiralama Hizmetleri
  • Onarım & Güncelleme Hizmetleri
  • Bakım Hizmetleri
  • Monitoring Hizmetleri
  • Yedek Ürün ve Parça Desteği
  • Teknik Destek Hizmetleri
  • Acil Müdehale
  • Yazılım Güncelleme
  • İşletim Sistemi Destek Hizmetleri
  • Garanti Süresi Takibi

Profesyonel Hizmetler

  • Proje Yönetim Hizmetleri
  • Danışmanlık Hizmetleri
  • Sistem Kurulum ve Entegrasyon
  • Sistem Analizi (Site Survey)
  • Ağ Tasarım & Mühendislik Hizmetleri
  • Taşınma ve Yer Değiştirme Hizmetleri

 

Üretici Garanti Hizmetleri

  • Çağrı Merkezi
  • Ağrızalı Ürün Lojistik Hizmetleri
  • Bakım-onarım
  • Garanti Dahili / Harici Hizmetler
  • Müşteri Yerinde Onarım Hizmetleri
  • Müşteri Bilgilendirme

Yönetilen Hizmetler

  • Çağrı Yönetimi & Yardım Masası
  • Servis Yönetim Hizmetleri
  • Servis Destek Hizmetleri
  • Dış Kaynak Yönetim Hizmetleri
  • Envanter Yönetimi

 

Altyapı Hizmetleri

  • Alt Yapı Yenileme Hizmetleri
  • Düzenleme Hizmetleri
  • Alt Yapı Bakım-Onarım Hizmetleri

 

Müşterilerimizin envanterinde bulunan ve tüm Türkiye genelindeki iştiraklerinde konumlandırılmış HP marka Server & Storage, Network, Notebook, Pc ve Printer vb ürünlerine garantili ve garanti dışında, SLA bazında 7x24 Seviyesine kadar Profesyonel Teknik Destek Hizmeti sunabilmekteyiz. 7x24 Teknik Destek Hizmetlerinde ürünlerin uzaktan yönetimi ve monitor edilerek kesintisiz iş sürekliliği sağlanabilmektedir. Verilen hizmetler düzenli olarak raporlanmakta, belirli aralıklarla memnuniyet anketleri yapılmakta ve servis seviyeleri düzenli olarak ölçülmektedir. Bu sayede müşteri memnuniyet ve hizmet kalitesi üst seviyede tutulmaktadır.

CSC GRUP olarak müşterimize daha kaliteli ve profesyonel hizmet sunmak için; Service Plus servis süreç takip programını geliştirdik. Service Plus sayesinde, müşterilerimize web ortamında servis süreçlerini takip etme imkanı sunuyoruz. Service Plus ile müşterilerimize yeni servis kaydı açabilme, kaydı yapılmış servis çağrılarını takip edebilme ve yapılmış olan tüm servis işlemleri ile ilgili detaylı rapor alabilme imkanı sunuyoruz.

 

Bölgesel 7x24 Teknik Destek Hizmetlerinin Avantajları

Önceliklendirme
Teknik Hizmetlerimizin Destek anlaşmasıyla sunulma amaçlarından birisi, firmaların talep edeceği servislerde öncelikli destek alabilecek olmasıdır.

 

Maliyetlerin Düşürülmesi
Anlaşma kapsamı dışında kalan farklı destek taleplerinde firmalara yansıyacak olası maliyetlerin düşürülmesi.

 

Müşteri Memnuniyetinin Arttırılması
Şirketler arası iletişimin arttırılarak müşteri hassasiyetlerinin göz önünde bulundurulabilmesi ve müşteri memnuniyetinin arttırılması. Bu sayede Csc Grup' u tercih edenler sadece ürünü ya da insan kaynağını değil, Csc Grup’ un tüm yetkinliklerini ve kusursuz desteğini de arkalarına alarak geleceğe daha güvenle bakabilmektedirler.

SLA Yönetimi
Verilecek hizmetin servis seviyelerinin yazılı olarak tanımlanabilmesi ve çağrı açıldıktan sonra çözüm sağlama süresinin anlaşma kapsamında belirlenmiş olması. Bu sayede, verilen hizmetlerin aylık düzenli periyotlarda raporlanıp müşterilerimize sunulabilmesi.

 

Kalite Standartları
Genel olarak aynı ya da benzer teknik personeller ile yüksek kalitede hizmet verilebilmesi, şirketimizin sağlayabileceği diğer katma değerli hizmet ve çözümlerinden faydalanılabilmesi. Arzu edilir ise hizmetler, parça dahil veya hariç olmak üzere (Ürün Bazlı, Saat Bazlı, Çağrı Bazlı) ihtiyaca en uygun şekilde modellenip müşterilerimize sunulabilmektedir.

   
TOP